O nás

 

Hračky pro všechny věkové kategorie

plush-toys.jpg

Plyšáci

happy-children.jpg

Děti jsou naše budoucnost

 

Kladete si otázku, jak vlastně fungují Juno hračky?

 

1. Jak to, že je poštovné ZDARMA?

 1.1 U drahého sortimentu není problém cenu za poštovné do ceny zboží započítat tak, aby to zákazník nepoznal. My ale ve většině případů nabízíme položky do tisícikoruny. Jak je to tedy možné? 

 1.2 Zboží zasílají přímo výrobci, dodavatelé či prvotních distributoři. V dnešní době už není veřejným tajemstvím, že veškerá spotřební elektronika a jiná droboť pochází z Číny nebo Taiwanu. Takže jsme se rozhodli, že nejvýhodněji vyjde zasílat zboží koncovým zákazníkům přímo z destinací jejich výroby. 

 1.3 Velká část ceny tedy zůstane ušetřena nákladů dovozců a velkoobchodníků. Cenu námi nabízeného zboží se snažíme vždy držet na úrovni konkurence a nejlépe ještě vždy o trochu níže.

 1.4 Cenu poštovného jsme dokázali minimalizovat díky velkému počtu zásilek, které dodavatelé zasílájí našim zákazníkům. Důležitou zásadou v obchodním modelu Juno hraček, kterou se beze zbytku řídíme, je to, že nepřičítáme cenu poštovného ke zboží, ale odečítáme z naší marže. Na první pohled se to může zdát nerozdílné. Ovšem porovnejte naše ceny s konkurencí a poznáte ten rozdíl.

 1.5 Zásilka se zbožím tedy bude odeslána ze zahraničí. Zákazník kromě delší dodací lhůty však nezaznamená jiný rozdíl. Zásilka je standardně doručena Českou poštou, popř. uložena k vyzvednutí. 

2. Jak je to s reklamací?

 2.1 Uvědomujeme si, že zasílat zboží na reklamaci zpět dodavateli do zahraničí vyjde běžného spotřebitele nepřiměřeně draho a hlavně to dlouho trvá.

 2.2 Proto jsme se rozhodli zprostředkovat i vyřizování reklamací. Zákazník zahájí reklamaci tak, že nás kontaktuje na e-mail info@junohracky.cz. Poté od nás obdrží adresu, samozřejmě v ČR, kam zboží zašle a zbytek už vyřídíme, jako při nákupu v běžném e-shopu. Pro urychlení reklamačního řízení ve většině případů necháme dodavatele zaslat rovnou zboží nové.

 2.3 Co když se např. ztratí zásilka při přepravě? V takovém případě bereme na sebe veškerou odpovědnost a na naše náklady necháme dodavatele zaslat zboží znovu.

3. Jak může zákazník za zboží platit?

 3.1 Jak již z principu fungování vyplývá, objednávku je možné platit převodem na účet, složenkou, či vkladem na náš účet na podbočce České spořitelny.

Adresa na složenku:

Jewel Trade s.r.o.

Čechova 114, 

290 01, Poděbrady

 3.2 Platba dobírkou z podstaty zaslání zboží ze zahraničí možná není.

4. Zasílání zboží do SLOVENSKÉ REPUBLIKY

Zasílání zboží do SLOVENSKÉ REPUBLIKY je možné pouze v případě,že má zákazník zřízen bankovní účet ve SLOVENSKÉ SPOŘITELNĚ, nebo přímo bankovní účet v ČR.  V tomto případě prosíme poznačte viditelně do zasílací adresy,že se jedná o jinou zemi. JINÉ PLATEBNÍ PODMÍNKY NEJSOU V TÉTO DOBĚ MOŽNÉ! Děkujeme za pochopení

 
Juno > O nás